Gossip for everyone

Alltså få saker är så jobbiga som skvallertidningar. Ändå kan man inte hjälpa att titta över axeln på de hungrande själar på tunnelbanan som sitter och läser i sig skvallerspänning. Men även fast jag brukar göra det så skulle jag aldrig sträcka mig så långt efter en sån tidning, eller någon annan heller, ens när jag är hos frisören. Nej, då gillar jag hellre att bara sitta och stirra rakt ut i luften eller titta hur väl dom klipper mig så jag kan bli nervös istället. Menmen, därav mitt inte alltför stora ordförråd också, eller min förvånsvärt lilla allmänbildning. Kunde ju trott att den skulle va större, så väledukerad som man kan ge skenet av att vara ibland.

Wellwell, men nu är det faktiskt så att min allra bästa vapendragare La Fleur själv har hamnat i en skvallertidning, närmare bestämt Veckans NU! Det är helt sjukt roligt och tur var det att hennes göteborskompis syrra läser sånt annars hade vi aldrig fått tag på den. Det är guld värt. Måste ju tilläggas att detta är ett steg, om så väldigt ynka, närmare World Dominance, Fluiries favortiutryck. Det är såå cleant och ska jag bara ha en tidning i min blivande frisörsalong ska det vara exakt just det här numret av världens för tillfället bästa tidning.

Sååå här får ni se lite smakprov:

image149

Framsidan.


image150

THE pic.

På nästa sida står det om hur hon badade på nudiststranden på Las Salinas på Ibiza och om hur prins Freddy då kom förbi och gav henne en diamantring för att hon hade så fin bikini.

Hehe, vi ses imorn på Trädgården!

/AS

+++

La Fleur has been featured in a Swedish gossip magazine, Veckans NU!, it's the funniest thing ever (almost:). Above you see some pics I took from it! Lovely, ain't it?! Next time she´s gonna marry Britney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0