Trädgården, 3 augusti 2007

Tredje gången gillt på Trädgården!
image117
Denna gången blev det ingen dekor, men Supreme hittade ett par fina handskar från förra gången som hon hade på sig en halvtimma innan vi öppnade för att komma i rätt stämning! Visste ni förresen att vid "speciella tillfällen" så kör vi i våra Housewivesklänningar, så fresh! Har inte outat dom i Sthlm än, men det kanske kommer...
Att tillägga är att vi inför hösten håller på och pratar med lite olika samarbetspartners som kan det där med dekor mycket bättre än oss. Och om vi kör på det så kommer det bli nåt extraordinärt!

image118
Vårt finfina dansgolv! Tom bättre än förra gången.

image119
Jag och Wriggle. Han kör också på Trädgården i sommar, missa inte! OBS! Det är inte av mig han fått läppstiftspussen på kinden. Den passade för övrigt så bra med hans outfit så jag nästan undrar om han inte styrt upp den själv hehe..

image120
Ok, felvänd bild, jag vet. Killarna och tjejen på bilden var iaf inne och dansade lite "backstage" då och då, för att som de sa; ta igen sig lite och kunna maxa på det svettiga dansgolvet igen! Fast lungt vet jag inte om d tog det av döma av bilden. Vad som inte fångades på bild är tex när tjejen står på händerna, de tillsammans bygger en liten pyramid etc..

image121
Dans.
Ok, kul bildtexter. Inte. Men jag är liksom lite på semester och min hjärna är också som synes off duty.

Sista Housewives på Trädgården för sommaren blir 24 augusti!!! Då kommer min kära syster som fyller år dagen innan vara i stan. Min kära lillebror kommer vara hemma en sväng från Rio och min andra kära lillebror kommer hem från Buenos Aires! Så det kommer vara 4 x La Fleur på Trädgården next time, maxat!

Ses snart igen!
// Sanna La Fleur

Kommentarer
Postat av: David

Teori: två mandarinklyftor.

2007-08-08 @ 12:06:42
Postat av: Unni

Sjuuuuukt maxxxxxat!

2007-08-13 @ 22:17:53
Postat av: vilde

GUUD vilka fina brallor du har på dig adeline!!

2007-08-22 @ 09:03:10
URL: http://santaesmeralda.blogg.se
Postat av: Anonym

oomy! thanks! det är shorts! ganska korta sådana också :*

2007-08-22 @ 13:17:22
Postat av: Adeline S.

asså, det var jag!

2007-08-22 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0