Black is the new.. black!

Åhhhhhh. Den är så snygg! Min nya svarta Macbook.

Nedan kunde vara en bild fr mitt skrivbord, men det är det inte!
Jag har haft en Powerbook G4, jag gillar den supermycket men efter att jag tappat den i golvet ett antal gånger så är den inte i högform längre. Bla har den ena ram-minnesplatsen gått sönder vilket är lite jobbigt när jag ska köra Logic 8.

image416

Ahh titta va fin den är! Joooo, 2000 kr extra för lite extra hårddisk och färg kan ju tyckas idiotiskt... Jag köpte tom en vit först, men ändrade mig en timma senare. Killen i affären sa precis när jag skulle byta till den svarta att Carolina Gynning också hade köpt en svart. Då tänkte jag behålla den vita istället.. Men jag kan inte klandra henne, den svarta är ju mycke hetare!

Nu ska jag gå tills sängs med min svarta heta läckra macbook.

Gute Nacht!
/Mac Flurry

Kommentarer
Postat av: soul

mmmmmac :)
ni är sjukt coola!
ching

2007-12-13 @ 17:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0