Discobedience, Smålands nation, Lund, 1 december, 2007

Vi tog tåget från Stockholm till Lund. Kom fram vid nio-snåret och åkte hem till min bror och lämnade lite stuff. Sen åkte vi till Smålands nation där klubben Discobedience håller hus. Väl i logen så var Adeline nöjd. Jag äääälskar looooge! typ skrek hon och högg sen in på logens läckerheter.

image409

Se här. Söt som socker, inte ett spår av gårdagsnatten.

image410

Jag var också i logen... visst ser jag snäll ut! Jag är rätt snäll. hihi.

image408

Och Olle! Som vi bilade med ner till Arvikafestivalen i somras! Barndomsvän till Adeline. Han drack öl. Jag drack för två, mina drinkar och Adelines drinkar. Hon drack bara äppljuice. Sen bytte vi om till våra Housewivesklänningar och intog dj-båset runt tolv.

image411

Min lillebror Simon och min lillasyster Unni. Puss på er! Unnis arm är egentligen inte tre meter lång hehe.

image414

Dansgolvet. Fint med spetsgardinerna runt dj-båset, kändes väldigt Housewives.
Rolig spelning! En del rundgång med skivspelarna i början av kvällen med det fixades. Vi var kanske inte maxi-synkade i låtvalen, men det blev en bra fest!! Väldigt mycket folk! Tack Patrick och Martin för allt, ni va grymma.

image415

Efter spelningen så drog vi på efterfest i en studentkorridor en trappa upp. Vi ville ha toast, men den var slut coh det fanns bara öl kvar. Mina syskon hånglade, obs! inte med varandra. Jag och Adeline hängde runt i köket, se bilden ovan, som hade förvandlats till ett enormt dansgolv. Vi skule egentligen spelat några skivor vi också, men latade ur.
Drog hem till brollan runt 05... jag har aldrig sovit så skönt på en madrass i hela mitt liv.
Idag har varit en lååång resdag idag, men är nu tillbaka i Berliiiiiiiin. Eller Börlin som tyskarna säger.
Denna gången fraktade jag med mig en ny dator, en mikrofon och ett mickstativ. Undrar hur tusan jag ska frakta hem alla grejer till Sthlm. Men det är ett senare problem. Nu har jag en jätterolig studio hemma!

Guten Abend!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Unni

Hahah, fiin bild!

Tack för att du hänger ut våra privatliv på din blog. Tack. Jättegulligt. :)

2007-12-03 @ 15:39:12
Postat av: Adeline S.

haha, trevligt med sån smickrande bild av själva logen också. hihi

2007-12-03 @ 21:23:36
Postat av: La Fleur

Hehe, ja men loge är alltid trevligt oavsett hur den ser ut, det rosa skenet förskönade ju också, allt blir ular med blixt heeh...

Ryssi- flåt hihi...:)

2007-12-03 @ 23:42:29
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0