Housewives fredags fekkar!

I fredags så var Adeline och jag på middag hemma hos Karin. Adeline hade tidigare i veckan postat det här på min Facebook wall: "MC flurry! E du på värsta ferren på fredag??! jag måste motverka min rutinmässiga vardag och supa ner mig. inte så passande att ta ut det på lördag kanske för då kommer det bli fackid. besos"

image406

Trots detta så var hon under middagen rätt lugn, men märk väl hennes stadiga hand runt vinglaset. Middagen var som alltid helt underbar. Karinhade överträffat sig själv igen! Hon skulle sopa hem Årets kock guldmedajen utan problem. Runt tolv så beställde jag och Adeline en taxi till Green Room Sessionsfesten på Sveavägen.

image404

Där inne var det mycket laser. Fint.

image405

För en gångs skulle ett intressant bra live set. Justus Köckhe med uppknäppt skjorta och röda satinkalsonger? Trodde inte jag skull gå igång på såna grejer, men de gjorde jag. Eller så var det kanske musiken. Mitt hjärta gick iallafall nästan sönder när han sjöng en låt med mycket love, love, love.

image407

Adeline träffade Nonno. Vi dansade lite. Men sen tröttnade vi. Drog till Berns 2:35:1, inge roligt där heller. Ställde oss i kön till Neu. Men pallade inte. Åkte hem. En halvtimma senare visade det sig vad vinet gjort med Adeline. Hon hade "tappat" bort nycklar och plånbok, mao utelåst. Men det ordnade sig med sovplats. Morgonen/dagen efter mådde hon inte så bra. Censur. Men var inte oroliga, hon lever och har återhämtat sig rätt bra nu! :)

/Flower-power

Kommentarer
Postat av: Adeline S.

hhaha, ferreee!

2007-12-03 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0