Julshopping i Berlin

Var förvånansvärt lugnt! Hade förväntat mig hysteri, men jag var så när som på själv i affärerna idag. Visste de flesta jobbade ju medans jag traskade omkring vid tre-tiden. Men visst brukar det vara mycket mer hysteriskt i Sverige? Det mesta är ju iofs lite mer hysteriskt i Svedala. Jag köpte en julklapp till mig själv också, ett laptop fodral från Henrik Vibskov. Så flott! Okej, lite onödigt dyrt kanske men alla "data-designade" fodral jag kollat på innan har varit sååå fula. Jag kan ju inte stoppa ner min snygga mac i ett fult fodral, hallå, det är ju utsidan som räknas hehe. Sen att innanmätet också är vackert och bra är ju ett plus i kanten! Som en perfekt avslutning på dagen inhandlade jag en indier på hörnet vid Falckesteinstrasse. Nu är jag mätt, belåten och det är dags att packa väskorna inför resan till Stockholm imorgon.

Ses snart på svenska mark! För ni kommer väl till Housewives julfest på fredag????

Bis bald! (rätta mig gärna om jag skrev ngt helt galet nu hehe. Btw, jag önskar mig en språk-kurs i tyska i julklapp, om det är ngon som känner sig manad att agera tyska-lärare så går det också alldeles utmärkt!)

/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Unni

Jag tror det är svenskan du behöver oroa dig för hahahaha!

Var din "indier" god? Var han fet eller mör och god? Smakade hans hår och naglar gott också?

2007-12-19 @ 09:46:35
Postat av: Storasyster

hehe han var mkt av allt det du skrev :p
täckte till två omgångar tom!

2007-12-21 @ 02:31:15
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0