La Fleur listar låtar

Jag har hört era rop efter låtlistor så här postar jag den lista som jag skrev för tidningen KING.
Jo jag erkänner jag gör det lite lätt för mig idag, men tro det är ett under att jag ens kan sitta upp och knappa på datortangenterna samtidigt. Min hjärna är absolut inte i form för tankeverksamhet.

image419

Där nere i vänstra hörnet är listan!! För er som inte har falkögon, förstoringsglas eller tidningen King hemma så postar jag listan i lite mer normal size, snäll jag är va? :) Låter mina något klena kommentarer stå kvar under också.

01 Ihre Personliche Glucksmelodie, Gabriel Ananda
Helt enkelt underbar!
02 Thumbs, Pele & Shokh
Funkig låt på fina Connaisseur.
03 Spellbound, Innervisions presents Marcus Worgull ft Mr White
Trollbinder vilket dansgolv som helst.
04 Nairu, David Ekenbäck
Svensk, vacker, fin och groovig låt att få igång kvällen med.
05 On The Line, Butch
Någon sa neotrance?? I alla fall en grym låt från en label som alltid levererar.
06 Stalker, Probspot
Drivig och vacker på samma gång, med breaks som gör publiken galen.
07 Sly Detector, Pig & Dan
Från deras album Imagine som är släppt på Coocoon. När de spelade den på Coocoonfesten under Amsterdam Dance Event gick 5 000 pers bananas.
08 Gail In the O, Olivier Giacomotto
Favorit på Housewives dansgolv.
09 Pick Up, Beckers
Hysterisk och rolig, med ett break som gör dansgolvet.
10 Hydrology, Glenn Morrison
Fin soluppgångstrancelåt på Deadmau5 Mau5trap-labeln.

Hoppas ni hittar något ni gillar!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, tack!

2007-12-05 @ 15:16:06
URL: http://hannabyheart.blogg.se
Postat av: Fredrik Lkpg

Tack! Skall undersökas! :)

2007-12-05 @ 16:12:53
Postat av: La Fleur

Så lite så, hoppas ni hittar en favorit.
:)

2007-12-06 @ 02:57:51
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0