Lyxproblem av den svåra graden

Åhhh, jag vet inte om jag ska va i Berlin eller New York under nyåret. Alltså, jag har ju redan resan till Berlin och allt är kirrat där, och snudd inpå uppstyrt t.o.m. Men jag gillar ju NY så mkt och det skulle verkligen kännas så himla rätt att åka dit, jag vet inte varför men det bara känns så. Det var ju liksom över ett år sen jag bodde där senast och gick en sommarkurs och jag vill flytta tillbaks dit nån gång under nästa år, och dom bästa jeansen jag nånsin haft köpte jag där. Så många anledningar. Men den största är ju att Flurry också ska dit och Hamburgaren som han numera kallas fyller 30 och ska ha fest där! Så jag tror på en helmaxad vecka som skulle va hur jäkla kul som helst. Berlin är också kul, men känns bara inte lika lockande.

Åh så svårt! Jag har en liten plan, ska undersöka den och så får vi se.

Stannade hemma igår förresten, var på tok för långt och kallt för att ta sig ut till Ropsten. Jag stannade hemma och logicade istället, mkt väl använd tid måste jag säga, nu när jag knappt kunnat göra nåt senaste månaden.

Nu ska jag på glöggfika hos Angelica, och höra hur det va på Esque igår och kanske prata Berlinplaner, men ska undvika så gott det går tills jag bestämt mig helt dock.

Cheers, Adeline S.

Kommentarer
Postat av: Månster

Ärligt, glöm berlin på nyår, livsfarligt å värdelöst. Kreuzberg e krig och bron vid warschauerstr är mayhem. Världens bästa stad 364 dar om året. Sämst på nyår....

2007-12-19 @ 12:50:31
Postat av: La Fleur

Hahah jag har hört det fr Berlin bor också.. men nu är det bestämt! Både jag och Adeline firar nyår i NYC! Weeeheee! :)

Hoppas vi får se dig på vår julfest?

2007-12-21 @ 02:33:00
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0