nästan framme.

Idag hade jag min första tenta! Jag kan inte lova er att jag klarade den, men måste ändå säga att jag är nöjd med min insats. Att stå ut i hela 6 v med pluggande och föreläsningar på KTH är liksom inget man gör i en handvändning... Men det har jag nu alltså gjort. Jag svarade iaf på alla frågorna, även fast vissa grejer bara va gissningar. Menmen, tänkte om det inte går vägen att jag skulle smöra mig till en komplettering, och kanske skriva upp föreläsaren på gästlistan tills på fredag eller så... Hehe, det brukar oftast gå vägen.

Idag har jag också ätit 3 stora smörgåsar. Det var inte meningen men med en tenta, ett subway utanför dörren och en långfika så blev det inte annat. Jag älskar bröd, men i såhär stora mägnder är det rätt avskyvärt egentligen. Men jag åt iaf en skiva avocado, världens godaste mat skulle jag nog kunna säga. Om jag bara fick äta en sak så är det det. Med olja o vinäger.

Steed Lord är här ikväll! Dom ska spela på Wefesten och jag överväger starkt att gå dit fast jag fortf e sjuk och borde plugga runt 10 imorn. Men det är verkligen inte varje dag man kan höra Dirty Mutha live, eller inte heller Who u with för den delen. Inte för att dom e så bra live dårå, egentligen rätt kassa, men live e alltid live. Men jag tror också festen i övrigt har sjukt hög potential. Så kanske.

Well, en tenta to go. Snart fri. Närmare bestämt på torsdag. Då vill jag gå till Svanströms o köpa världens största whiteboard och spåna på alla ideér som mitt nya liv ska innehålla. Om nån har en whiteboard till övers övertar jag annars gärna.

Sooo, got way to go!

/Adeline S.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad har du önskat dig i julklapp? :)

2007-12-15 @ 23:58:22
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: lovingnurse

hej! ha en bra natt :)

2007-12-16 @ 00:19:07
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: La Fleur

Jag säger bara WD på whiteborden nästa vecka! Kul att se dig skriva här igen :*

2007-12-16 @ 05:27:27
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0