Så i väntan på bilderna...

Jag har inte fått bilderna än, från i fredags alltså, men ska bli hur spännande som helst när jag väl får dom. Ska lägga upp här då på en gång.

Men en liten notering bara, var ute med en kompis igår vi drog en runda förbi Esque för att hämta kort, sen Ace och sist Spyan. Det är inte ofta jag är ute sådär men det var roligt, speciellt som det var kul att träffa lite nya folk, har ju varit rätt inspärrad senaste veckorna. Men till saken iaf, usch och facking jävla fy för folk i klubbsfärerna. Asså jag hatar, det är liksom inte ok att behandla folk som skrot och korn, vare sig man är kompisar eller nåt annat. Nu hände inte allt mig, men ska ta det som en varning och bara kirra nya kompisar på kth i fortsättningen. Nästan. Om det ändå gick.

En annan nyhet, jag klarade min risktenta!!! Det är årets julklapp, skulle nog inte kunnat bli bättre faktiskt.

/A

Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till tentan!
hoppas att bilderna kommer upp snart! :)

2007-12-23 @ 13:28:50
URL: http://bestfriendsforever.blogg.se
Postat av: Hollertronic

Det finns ju sjyst folk också i klubblivet. Ta till exempel er själva som exempel! Pass på overaller och blandaren.

2007-12-23 @ 14:05:34
Postat av: Adeline S.

HAHAHA. Du har sååå rätt! :*

2007-12-23 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0