Schwedenparty tonight!

Jag tror iofs att Lollo och jag nog kommer vara dom enda svenskarna, men ändå! Hon och hennes två flatmates ska ha en hemma-hos- fest ikväll. Låter som det kan bli trevligt, jag ska slänga ut ett par krokar om att jag letar en lägenhet from Januari också. Ikväll alltså, eller rättare sagt kl 21 oups, dvs om ca 30 minuter ska jag infinna mig hos henne. Hur nu fasiken det ska gå till... jag gick precis upp ur sängen. Jo ni hörde rätt! Jag lade mig nämligen inte igår vid halv sex tiden efter att jag skrev blogginlägget. Eller jag lade mig, men jag släckte inte lampan förrän kl 11 imorse. Jag hann läsa ut en hel roman. Inte en Dostochevskij roman kanske men ändå en pocketbok på nätta 475 sidor. Det ni, jag är en jäkel på att plöja igenom böcker! Så från kl 11 ungefär sov jag till kl 15.30, då vaknade jag till, kollade mailen, pratade i telefon och tänkte jag skulle somna om igen... Men jag har vara vridit och vändt mig i sängen fram tills nu. Så det blev bara ynka 3, 5 h sömn för mig inatt. Antar jag får skylla mig själv.

Ska hinna köpa med mig ngt att dricka också... ehh det lär inte bli vitt vin.. Usch jag mår illa bara jag tänker på min och Lollos senaste vin-träff... Nej nu borde jag verkligen sätta fart!

Hörs senare!

/LF

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lkpg

Ooops! Snacka om backfire på *den* idén! (läsa bok) Men så har du testat det i alla fall. :)

Egentligen är det där med att inte kunna sova bara ett problem när man har tider att passa. Annars kan man ju skapa sitt eget dygn. Köp lite bekvämare lurar så du kan sitta längre ;) Har ett par mjuka Sennheiser själv som lätt klarar en 8h arbetsdag.

2007-12-15 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0