Onsdag, torsdag och fredag 25-27 juli, 2007 på Ibiza

Kom precis hem till Estockholmo igen... borta bra men hemma bäst.. eller?? Nääää inte när man möts av 10 grader och regn, kom igeeen! Jag vill tillbaka!

Ok, jag får nöja mig med att titta på kort och minnas...
image92
...hur det ser ut när man bloggar från Ibiza!!! Addie på vårt hotellrum på Royal Plaza iförd silverbikini, solglajjer, kusligt likt pacha-halsband och shorts, ibiza-blogg-stylie.

ONSDAG
Dagen tillbringade vi med John och Hanna på Salinas. Har tyvärr inga härliga badbilder eftersom det var så mycket brännmaneter så man fick gå med håv framför sig för att inte få tredje gradens brännskador när man skulle doppa sig. Men det va härligt, tyvärr var jag jobbigt nogrann med solskyddet vilket resulterade i en säker men nästintill obefintlig solbränna. Och så jämför man sig då med Hanna & John som varit 3 veckor i solen och numer kör olja med solskyddsfaktor 0.

På kvällen var det dags för lite demning av pacemakern och skivspelning på Azuli bar i Ibiza city.
image94

Därefter vidare till Pacha och Eric Morillo!!!
image95
Vi tog en drink på terassen! Här ser ni hur brun John är tex jämfört med moi. Helt sjukt!

image96
Ola och grabbgänget hade bord som vi gled in vid runt tre snåret. Det var många Kodak moments som skulle förevigas när Morillo körde loss.

image97
Ola lyckligt ovetande om klistermärken på sin rygg. Satt en del av den sorten uppe på Pacha vill jag lova.

image98
Och rätt många såna här också hehe...

image102
Okej, inte världens bästa bild, men det va grymt mäktigt och Morillo va grym trots de ibland lite för många breaken i låtarna. Men det vägdes upp av att man varje gång fick höra Ola säga; nu smäller det!

image109
Efter att vi druckit tillräckligt många drinkar, dansat oss svettiga och börjat ta kort som jag inte kommer ihåg så var det på tiden att vi gick hem!

TORSDAG
Demning av pacemaker igen.
image100
Här på Orange Corner i San Antonio. Vi kom, vi såg... och fick ungefär samma känsla som vi hade när vi kom till Hush i tisdags. Men efter att vi hade snackat med bokaren, killen här ovan, så bestämde vi oss för att köra och yes.. vi segrade!

Därefter vidare till Jondal, jättevackert. Vi njöt av det klara blå vattnet utan brännmaneter i och plaskade omkring tills vi såg ut som russin. Senare kom Ola och grabbarna och vi käkade middag Blue Marlin.

Vi hann knappt hem och vända förrän det va dags för utgång igen--puh, hårt liv på ibiza hehe..
Först åkte vi upp till Ola och grabbarnas hus, som de lånat av någon rik snubbe fr Kuwait som bor i Dubai... fråga mig inte hur det kommer sig, men han Kuwaitkillen hade tydligen några hus till övers, schysst... önskar jag hade åtminstonde ett hus till övers på ibiza.. eehh.. jag lovar du skulle få låna det om jag hade ett!

Lite senare drog vi till Pacha hotell där vi hade svenne-träff. Visst är det härligt att när man e utomlands så har man en förmåga att hooka upp med svennar endast iaf..? hehe. Men detta var iofs en gathering av den trevliga sorten! image105
Titta så många svennar! Ok, det e ju inte så konstigt att Sebbe är där eftersom han spelade på Amnesia senare, och kanske inte heller Luciano eftersom Sebastian är en av hans boys och så Eddie som spelar skiten ur stureplan på Hells Kitchen bla som såklart också av naturliga skäl befinner sig på ibiza. Okej, jag ska sluta whina, det va supertrevligt och hänga med så mkt svenskar på en och samma gång!! :D Så vi mobiliserade oss för att sedan ta över Amnesia, moahhaa.

image106
Men innan det så tog vi över gästlistekön hehe..

image107
Den här trevlig killen hade hand om listan. På hans tisha stod det:
" I am not single, if you don´t matter... Amnesia (ibiza)"
Haha huuumor! eller bara jäkligt fånigt. Fast jag tror iofs han tyckte han va jäkligt ball i den hehe.

image108
Sebastian pumpade på bra och Adeline och jag stod och njöt av lasern på vipavdelningen på lagom avstånd från galna engelsmän.

Eftersom vi båda var lätt sänkta av aircondition-förkylningen vi dragit på oss så drog vi hem vid 6tiden.. tog en svarttaxi, ingen bra idé jag vet. Men den 1 km långa taxikön och faktum att det var en kvinna som körde så hoppade vi in i bilen.. och där satt iofs hennes rätt manhaftiga kollega. Ett tag under resan så undrade vi om vi skulle kidnappas och.. kastas till hajarna typ.. eller nåt. Men vi kom hem oskadda!

Ok, ja... det va det... gaaah!
Eventuellt blir det ibben i september igen! Addie och jag har redan bestämt oss för att om det blir Ibiza i september igen ska vi spela ett djset tillägnat Ibiza på vår nästa spelning på hemmaplan. Haha det kommer bli.. annorlunda. Ouff.

Ok, we loove ibeeeefa!

xXx//La Fleur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0