Galapremiär för Sthlms Filmfetival, 14 november, 2007

Det var soft igår. Vi kom till Nordic Light ungeför kl 22. Då spelade Karin Ström. Sen tog Amir Chamdin över fram till kl 23 då vi gick på.

image371

Min bh syns igenom min tröja när man tar med blixt, inte så snyggt. Men då vet jag det till nästa gång hehe.

image372

Lite oskarp bild, men det gör inget för Hanna är alltid lika snygg! Ni läser väl hennes blogg? Förmodligen! Annars hittar ni den här. Hon sällskapade oss i dj-båset under kvällen. Jag gillar Hanna. Klok och driven för sin ålder och en frisk fläkt på stureplan.

Ja, sen blev det inga fler kort, men ni har nog sett tillräckligt många på Adelines och min feja.. Men vi hade ju tagit några på de andra som var på festen, men icke...

Ikväll har ju iaf Filmfestivalen officiell premiär. Tror jag ska gå på Leo av Josef Fares ikväll. Det blir den enda filmen jag hinner, åker tillbaks till Berlin imorgon bitti.

Ikväll spelar jag på Neu med Dj NibC från Göteborg, på Kärleksjohans klubb Cocksong, kl 23-05! Kommer bli kul! Kom och skåla och dansa lite!

image373

Ses senare!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni köra nån spelning utan åldersgräns?

2007-11-17 @ 18:49:30
Postat av: La Fleur

Jo det skulle vi väl kunna göra... frågan är väl bara var, när och hur? Om du har nåt tips så säg till :)

2007-11-17 @ 22:25:06
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Adeline S.

Vi gjorde ju det i somras! På Ung08. Synd du missade, kanske blir en ny chans nästa år :)

2007-11-18 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0