HW till de värmlänska skogarna i helgen!

Nu har jag fått alla tåg- & flygbiljetter t/r Berlin så jag kan ta mig till Sverige på fredag (och vara säker på att koma tillbaka en vecka senare). Jag är glad över att fast jag flyttat til Berlin ett tag så är inte Sverigespelningarna ett minne blott. Jag menar det kostar ju ändå en slant att flyga mig från Berlin och sen betala tåg utöver det om det nu inte är i Stockholm jag ska spela. Och jag är glad över att de gör det! :)
Från Stockholm åker jag och Adeline tåg ihop till Karlstad. Och på lördagen är anhalten Arvika. Liten miniturné i värmländ. Roligt!

image356
Värmland är det gröna på kartan om det var någon som undrade....

Fredrik som bokat oss går under namnet Bonafide Production. Han såg oss spela på Arvikafestivalen i somras och gillade vad han hörde så mkt att han beslöt sig för att boka oss till Arvika igen. Och även bjussa Karlstad på lite Megahouse.

Jag har inte spelat i Arvika eller Karlstad förut. Jooo, på Arvikafestivalen då... men det är ju ngt annat. Ellr.. jag har ju spelat i Karlstad också, men det var en av mina första spelningar, tillsammans med Tomas Eby och Deejaypromo-Leif på ett Redbullevent de hade där på Plazahotell om jag inte minns fel. Åååh va länge sen, kommer tom ihåg vilken skiva jag började mit set med *nostalgisk*. Jaja, det känns iaf som första gången och så spelar jag ju tillsammans med Adeline i Housewives namn denna gång!

I Karlstad ska vi spela på Koriander. Och i Arvika på Tiki Room.

Hoppas vi får se ALLA dansanta värmlandsbor på ovan nämda klubbar i helgen!

/La Fleur

+++
This weekend Housewives play in Arvika and Karlstad, Sweden. Exciting!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag är så peppad, men måste verkligen få byta skift på jobbet. Har panikringt runt till alla kollegor idag. Ser verkligen fram emot fredag på Koriander, vi är lite svältfödda på bra musik i stan. (i värsta fall får jag styra bilen mot Arvika på lördag kväll)

2007-11-06 @ 20:35:31
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: La Fleur

Va roligt Hanna! Vi hoppas du kan komma på fredag (eller på lördag om det blir svårt med jobbtider) :)))

2007-11-06 @ 22:02:20
Postat av: Hanna

Jag fick ledigt! Längtar redan till fredag.

2007-11-06 @ 22:09:00
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: La Fleur

va bra! då ses vi imorgon!! :)

2007-11-08 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0