Koriander, Karlstad, 9 november, 2007

Jaaaaa. Det var Karlstad igår. Jag hade en scoutkompis därifrån en gång och vi träffades på Dust eller nåt sånt tror jag. Ett jättestort scoutläger alltså, eller ja, kanske var det ett ridläger som hette så. Iallafall hon var tyvärr inte där men det var ju jag o Flurry istället.

image370

Vi fick såå god mat så jag dör typ, allting hade olika konsistens och smakade olika och min sås var gjord av bubblor! Otroligt. Lite annat än en studentlunch på kth .

Här passade Flurry på att lägga upp en liten hälsning också.

image360

Låter alltid som en rysk äcklig medicin... :)


image364

Tyvärr funkade skivspelarna desto sämre. Asså den ena cdn va tom trasig. Meeeen det gjorde inte så mycket för det var kul ändå. Mycket roligt faktiskt! Dessutom skönt att komma iväg från stan och bo i ett rum som inte är fullt av skräp och kläder OCH äta normal frukost hehe.


image362

Jag hade faktiskt housewivesklänningen på mig även fast det kanske inte märktes så mycket!


image363

Här är glada fina människor som dansade. Himlarns kul faktiskt! Vi fick dessutom veta att Karlstads enda houseklubb, som är en gång i månaden, var just igår så därför var det extra roligt att det gick att fylla stället så bra!

Och idag har vi spaat här i Arvika. Ikväll är det dags igen! Killermove on the dance floor är första låten. Och sista kommer bli Back in 4 days to destroy. Hehe, grymma, jag köpte dom på Juni idag, men tror att dom går att ladda ner nu också! Prova SS! :P

Kram o hej. /Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0