Skivambulans

Åh jag e hemma i stockholm nu och långt bort ifrån alla äventyr vi vart ute på... Jag måste plugga klart det sista på kth och tänkte köra ett race tills den 20e december då jag har min sista tenta för den här gången, faktiskt i riskhantering. Det är den svåraste kursen so far men verkar ändå rätt vettig till skillnad från allt annat skit på kth. Det ingår nämligen massa labbar vilket gör att den inte är genomteoretisk som det mesta andra...
Så pga detta pluggande lär ni nog inte höra så mycket ifrån mig framöver, jag försöker avskärma mig allt som har med musik att göra nämligen annars resulterar det bara i att jag inte kan koncentrera mig, o då blir resultatet av det omtentor och det pallar jag INTE en gång till. Isåfall blir jag hellre drop out.

Däremot har jag köpt en ny mobil, tappade min på väg hem från berlin nämligen. Den heter p1i och är på tok för hitech för sitt eget bästa. Det tar typ 5 min att skriva ett normalt sms för dom har bytt plats på alla bokstäver. Men en grej som är cool är att man kan skriva på skärmen och att det finns VLAN!!!! har inte fått igång det än bara. sen ska jag kunna skicka bilder direkt till bloggen också, har inte fått igång det heller men när det funkar så är definitivt det här den första bloggen jag kommer skicka till så det lär märkas... :)
Men det som fick mig att köpa den är den så jävla grymma demon på deras hemsida. Asså den är helt sjukt bra och jag kände direkt att jag skulle köpa en bara för att supporta nu när dom verkligen tänkt till så underbart bra!


Okej, plikten kallar, Angelica som ska ha polski fest på berns idag ringde och skrek efter nålar. En sån där typisk grej som man så lätt glömmer när man har klubben själv. Såååå, jag får åka dit i egenskap av skivambulans och låna ut min enda jättedåliga nål och några slipmats. Kanske syns vi på en mmsbild ikväll!


image353
KRAM!/A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du klurat ut hur man skickar bilder till bloggen?! :)

2007-11-06 @ 19:26:49
Postat av: Adeline S.

hehe, ne inte än.. riktigt. fan bra att du påminde, måste ringa till det där jäkla kontoret.. inget e lätt på den där mobilen kan jag säga, men när det väl funkar typ som vlanet så är det faktiskt majestätiskt.

2007-11-07 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0