Utrustnings update

En annan bra grej med att tjejerna hälsade på mig i Berlin i helgen var att jag fick bärhjälp hehe.. närå, men det va super att de kunde ta en monitor var och en bärbar skivspelare som handbagage! Jag hade som vanligt för mkt babage på tillbaka resan till Berlin. Undrar hur det ska gå till när jag ska ta med mig alla grejerna hem igen. Apropå det så undrar när jag drar hem igen... Känns inte riktigt som om jag är färdig med Berlin än...

image376

Det blev en portabel skivspelare från Numark! Ville egentligen helst ha Vestax bärbara, hade beställt den från JP Disco i Gbg, men det blev någe fel med min order så den blev aldrig beställd. Irri! Så jag var tvngen att köpa Numarken på Billebro. Jag gillar verkligen inte Billebro. Men lilla killen som hjälpte mig va cool, snäll och hjälpsam. Den andra tomten i butiken hade typ narkolepsi och var allmänt skum. Men jag fick min portabla skivspelare iaf och den har gått varm i helgen! Måste bara köpa en RCA-kabel så jag kan koppla in den till mina monitorer så ljudet blir lite fetare hehe. Inte så illa ljud för att komma från en portabel skivspelare dock..

image377

Mina älsklingar! Eller en av dom iaf. Nu såhär i vintertider, ni vet väl att "Tanzen ist die wärmste jacke"!?
(Meh ååhhh nu glömde jag att det blir åt fel håll.. alltså bilden. Orka att vända dom rätt i ps eller liknande och som jag fattat det kan man inte göra det på blogg.se elleeer?)

Nu ska jag lyssna på nya skivorna igen! Jaaaaa! :)
Förlåt för mitt nörderi. Jag är bara så happy för att grejerna är på plats!

Love
/La Fleur

+++
Finally I have a turntable, even if it´s a portable one, feels great! Even better is that I brought my monitors with me to Berlin! Now I can play LOUD...

Kommentarer
Postat av: Kent Billebro

Varför gillar du inte oss? Tacksam om du kan ta bort det, inte så kul för oss när man söker på oss... Du fick bra service, just pris. Och vi hade tyvärr en praktikant vid tillfället i butiken som vi aldrig borde låtit praktisera hos oss. Honom ber vi om ursäkt för.

2008-05-29 @ 07:15:25
URL: http://billebro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0