Weekend club på fredag

Fick precis veckans spelschema från Weekend club till min mail. Höjdpunkten är såklart fredagen! ;)

image378

Fresch va!? På fredag alltså! Kom alla som jag känner i Berlin (och alla ni andra också, jag ser gärna att ni bokar flyg redan nu för att komma) och supporta mig. Skrik och jubla så fort jag lägger på en ny låt ,dansa er svettiga och då och då vill jag höra galna utrop från dansgolvet som "sehr gut", "fantastisch" och "wunderbar" och andra positiva (och mer gana) adjektiv som jag inte kan på tyska hehe. Om ni inte pallar det och hellre vill stå i ett hörn och sippa på en drink så blir jag såklart jätteglad ändå bara av att se er där!

Jag är redan lite nervös. Mest för att jag ska spela på en Rotary mixer och det kommer bli my first time!! Woohoo!

image375

Jag vet inte vilken modell det är. Vill väääldigt gärna att det ska vara en nyare modell än den ovan med bra utgångspunkt för mixning i hörlurarna. jag gillar det och tycker det känns väldigt bra och tryggt att börja så om man spelar på ett nytt ställe,vilket jag gör väldigt ofta, där man inte känner till ljudet på dansgolvet i förhållande till djbåset så bra, vet hur bra monitorerna är osv. Nu tror jag iofs att det kommer vara grymt på Weekend, men iaf...

Alla säger att mixern är helt fantastisk... jag hoppas jag kommer äääälska den jag med...! men att spela första gången på en Rotary när jag ändå kommer vara rätt nervös över att spela på en av Berlins bästa klubbar känns inte som bästa combon.. jag vill ju vara i mitt esse på fredag!!

Hoppas vi ses på fredag!
/Blümchen

+++
I´m playing with Vincenzo at Weekend club this friday.

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag kanske har en bild på den mixern på weekend någonstans om det skulle hjälpa?

2007-11-22 @ 00:29:57
Postat av: La Fleur

Jaaaaa!! Det vore guld värt!
Skicka jättegärna bilden till [email protected].
Tusen tack! :)

2007-11-22 @ 12:28:46
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Miche

Skulle jag inte vara tvungen att åka på tjänsteresa skulle jag mer än gärna supporta dig i Berlin och skrika "wönderlich" haha. Gillar verkligen läsa dina inlägg! Very nice.

Kommer säkert gå hur bra som helst! Ha en skön kväll!

2007-11-22 @ 20:57:39
Postat av: La Fleur

Miche - tack! Roligt att höra:)
Jag hoppas också det går hur bra som heltst ikväll, återkommer med rapport imorgon...

2007-11-23 @ 17:31:19
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0