Back in Berlin!

Housewives tillbaka i Berlin!

Direkt när vi kom hem i söndags kl 22.30 så plockade vi fram dammsugaren och gick loss på spindelnät och spindlar... med tanke på hur många spindlars liv vi tog så borde det varit spöregn dagen efter men icke... kanske var det inte massmörderi ändå med tanke på hur många fler som säkert gömmer sig under den röda plyschsoffan, huga! Som ni märker så är "välstädat " inte ett ord jag skulle använda för att beskriva min lägenhet när jag flyttade in. Men det både är och ser otroligt mkt fräschare nu vill jag lova!

Jag tänkte lägga in en bild på våra husdjur spindlarna men Adeline sa hon kommer vägra att gå in på vår blogg om hon ser en bild på en spindel där, så jag låter bli.

Som ni ser så har vi invaderat vardagsrummet, inte lika städat som förra gången ni såg det på bild..

image332

Jag måste göra något åt den rösa plyschsoffan... kanske köpa överkast /tygoch lägga över!? Fresh.

Lite enkla billiga inredningstips någon?

Tschüss!
La Fleur

+++
Now we are back in Berlin again. Usig the livingroom and the red plush sofa as headquarter. We also killed som spiders that we´re trying to take over our empire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0