Blog layoutz

Vi har ny layout! Jag gillar den mycket, ska kanske bara fixa nån grej. Enda lite jobbiga är att dom här pilarna påminner mig om när jag designade distansmattekurshemsidor en gång i tiden... Då hade vi precis såna där pilar vid varje nytt avsnitt, fast i rött. Då tyckte jag det var uberfräschit men vet inte om jag håller med om det längre. Men det gör ju att det händer nåt iaf. Typ som att spela hardcore på julafton, det gjorde min bror förra året. Tror kanske att dom ingår i mallen eller nåt sånt också så då är det iaf lite svårt att ändra på. Eller kanske inte.

Det är iaf Petter Säfwenberg aka Nexters som gjort det! Han är sååå groovie och gör dessutom riktigt bra musik. På hans sida finns en del låtar. I början när jag spelade typ hösten 2005 så körde jag "Put This On" ganska ofta, den är mocket brrraa. Kommer tom ihåg att jag körde den första gången på Neatpremiären på Riddarkällaren typ nån vecka efter att Metropolis slutat. Jag spelade med John Airaksinen dvs Kilotin-John, och så kom Petter och hela gänget förbi och dansade jättefint!

+++

Thank you Nexters for making our new blog layout! And thank you for making such good music 2!!!

xx/Adeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0