Blümchen birthday!

Idag fyller jag år! Grattis till mig! :)

image290

Och tack för alla rara grattis-sms/mail/fb-meddelanden/myspace-meddelanden och telefonsamtal!

Ingen frukost på sängen av Adeline.. men en trevlig morgonfika med henne och Johnjon på caféet runt hörnet här i Kreuzberg. När John fick reda på att jag fyllde år så blev han ledsen att han inte hade fått veta ngt så han kunde köpt en present men erbjöd en kabel i present. Alltså en el-kabel, det enda han hade med sig förutom smutstvätt.... Hehe, jag tackade nej. Well, well. Sen tog vi U-bahn in till Wittenbergplatz där jag köpte ett tyskt pre-paid-card i födelsedagspresent till mig själv, roligt va!! Nu har jag iaf ett tyskt nummer och slipper bli ruinerad på att ringa/smsa alla tyskar fr mitt svenska nummer. Ser gutt.

Sen hörde Phonique av sig och ville bjuda på födelsedagslunch, trevligt! Vi träffades vid Hausvogteiplatz och käkade på en jättegrym thai där. Strosade lite i affärer i hoodsen. Sen åkte jag mot Kreuzberg igen och köpte dagens andra födelsedagspresent till mig själv, en illrosa papperkorg till toaletten! Oj, oj, oj, jag skämmer verkligen bort mig själv hehe.

Oj, nu kom Adeline precis hem från ytterligare en galen shoppingrunda. Och med en bakelse och kakor till mig! Hon vill bara göra tjock så jag växer ur mina kläder så hon kan ta mina sen också, hon har blivit kläd-galen! Nää rå, nu smaskar hon på min bakelse också... haha.

Nu ska vi göra oss fina för fest! Först en sväng till en Sonar Kollektive fest på Weekend, med Eric Forss som också släppt på Sonar Kollektive. Och hans kompis Alex Ljung. Tillsammans gör dom Sound club, ett nytt music community. Senare ska vi antagligen också till en "wicked" hejdå-fest på Lining bar, en kompis till Vincenzo som åker bort ett tag... får se var/hur kvällen slutar! Mer om det imorgon!

Streeeesssss, nu ska vi dra om 17 min! Weehee!

Grattis till alla andra som också fyller år idag! :)
xXx/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh! Stort Grattis!

2007-10-10 @ 23:51:37
URL: http://lussefia.blogg.se
Postat av: La Fleur

tack :)

2007-10-11 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0