Hjärta på högtryck

Såå, min lovely Sanna är på väg till Berlin! Oh, Im lonely!

Men har sjukt fullt upp ändå, mitt hjärta tycks gå på högtryck dygnet runt, inte så sunt, men jag vet inte hur jag ska få ner det! Inget kan jag ju kompromissa med liksom, inget kan tas bort. För många saker som måste göras helt enkelt. Men under nästa inkomstår hoppas jag dock på en assistent, studio/kontor och inget plugg så då borde livet kanske bli lite lättare. :D

Det jobbiga är väl kanske inte att ha mycket att göra men just det att jag har huvet på så många olika ställen. Fullt upp med att planera nästa klubb, styra upp mitt och pappas AB, skriva klart massa managementtexter, lägga in nya låtar i Pacemakern (spelar på Hyper Island på torsdag), skicka låtar för att få lite input och housewifa i största allmänhet (som just nu innebär att göra min budget som antagligen inte är skattev. hjärtebarn tyvärr), vattna blommorna från China som är på planteringsskola hemma hos mig och försöka bestämma när jag ska åka till Berlin!!!

Pjuuhuuu, lyxig men jobbig hjärtattack /Adeline S.

Kommentarer
Postat av: Petter

jag tänkte åka till berlin i nästa vecka (och tyvärr missa köksfruarna på china), men vad är era grymmaste tips?

2007-10-03 @ 01:09:26
Postat av: Adeline S.

Mitt bästa ställe är Mittekvarteren.. Sen finns det en grym utställning som man inte får missa för nåt i världen! Kommer ju inte ihåg vad den heter just nu, men ska kolla upp om jag hittar!

2007-10-03 @ 13:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0