Tillbaks till Sthlm

Japp, då var biljetter bokade tillbaks till Stockholm, jag gillade inte Berlin någe vidare så därför drar jag hem. Näääääää skoja bara! Det är för att vi kör Housewives klubb på China på lördag 13e oktober!!!
Wohooo!

image283

Ovan min bokningsbekräftelse från Germanwings. Så nu vet ni när ni ska åka till flygplatsen, blåsa ballonger och måla banderoller till mitt welcome home party! Och jag förväntar mig såklart samma prodedur varje gång jag landar på svensk mark!

PUSS!
Blomman

+++
I go back, go back... (sining on the track "I go back" with Harry Choo Choo Romero) to Stockholm next weekend to spin some records again with Adeline at the Housewives club at China theatre! Gonna be massive, I mean my welcome home party hehe..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0