Tisdag i Berlin!

Ja, nu är kl 20.14, Adeline är förhoppningsvis här snart med välfyllda matkassar. Jag åkte hem lite tidigare från stan medans hon skulle go bananas på shopping! Jag måste för tusan försöka ha lite koll på pengarna nu i början i Berlin.. kan inte handla upp alla pengarna så jag inte ar råd att bo kvar liksom. Det vor ju dumt......
Okeeeej, jag erkänner! Jag köpte två små söta kjolar på American Appereal innan jag åkte hem... *skäms* kunde inte låta bli.
image288 Nej, det här kommer inte bli en modeblogg, va bara tvungen o klistra in en liten bild. En grå och en senapsgul blev det. Jag tiggde till mig en galge också.

Men jag var ståndaktig ändå, var sjukt sugen på att köpa en jätteläcker paljetttopp på en secondhand affär, men den var rätt dyr så jag lät bli (läs: hängde undan den tills imorgon så jag ska sova på saken hehe).

Men vi har inte gått och kollat kläder hela dagen...!

Gick väl upp runt 11, jobbade lite till kl 14 då vi åkte och hälsade på Vincenzo i hans studio, som ligger i Mitte. Vi hade tänkt ta med låten vi jobbar med, men fegade ur haha... Han har sin studio på samma våning som Mobilee records. Labeln som Anja Schnider startade med sin kille Ralf (nu fd kille). Vi fick senaste Mobilee släppen, finfint! Ralf va även han en reko kille så vi gick och lunchade med honom och Vin.

Sen hade vi tänkt att hooka upp med vår kompis Johnjon för en kaffe, men det blev ändrade planer så vi ska ses på en brunch imorgon istället. Mötet vi hade därefter blev också flyttat tills imorgon så därav turen på shopping stråken...

Nu kom Adeline! Gick lite fel på vägen hem...

Luv/La Fleur

+++
Today Adeline and I didn´t do that much. Got some nice records from Mobilee Records and had a nice lunch out. Then we went shopping....!

Kommentarer
Postat av: hunni

Jag vet att ni sade att det inte skulle bli en modeblogg men kan du inte visa vad du också köpt Adeline? :)

Grattis Sansi! :)

2007-10-10 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0