Club Ozone, Gran Canaria, 15 september, 2007

Vi landade rätt sent på Gran Canaria, det tog oss 12 timmar dit från Arlanda. Jobbig resa, med byte London Heathrow för att därifrån ta en buss till Gatwick och sen flyga vidare till GC!
Octavio hämtade oss på flygplasten och vi åkte direkt och soundcheckade.
Därefter tog Cara med oss och käkade på ett japansk hak, jättegott och skönt att slippa de annars obligatoriska pommes fritesen för en gångs skull..

image249

Här är rara Cara med vår flyer för kvällen på club Ozone!

Sen drog vi till hotellet, svidade om och blev upphämtade 02 av Andrès (promotorn) som körde oss till klubben.
Två rom & cola och 45 minuter senare var det vår tur att spela.

image250

02.45 - 04.45. Det gick jättebra! Efter oss så körde Swat Squad ett live set och därefter Sebastian Roya som släppt bla på Conaisseur Records, kolla in Senastian här!

image245

Sist jag var på GC så åkte jag direkt fr efterfestspelningen på Bavaria till flyget. Andres var för speedad och full för och köra mig så då ställde den här tjejen upp som frivillig. Förutom att hon hade stalkat och skrikit guaaaaapaaaa till mig i dj-båset hela kvällen så var hon rätt soft. Men det var tills vi hade satt oss i bilen, helt plötsligt skulle hennes tre kill-polare med och innan hon startade tog hon en E och stannade fem minuter senare till för att köpa öl... Ooookeeej, jo man kan ju undra varför jag satt kvar och inte tog en taxi. Vette tusan, men antagligen för att jag inte hade sovit på två nätter och var för trött för o protestera.. Iaf jag kom fram hel och ren till flygplatsen men det var ju ett par nära döden upplevelser på vägen... När vi var framme gav hon mig en söt mjukisdjurbjörn som hade ett hjärta i famnen där det stod "I love you" på. Haha. Rart. Och lite läskigt.

Un beso!
La Fleur

+++

Third time for me at Gran Canaria. Also thirds time at Club Ozone. This time the line up were Housewives, Swat Squad (live), Sebastian Roya (Conaissuer records), David hernandez (Skitzphonic) and Octavio Camino (Selekted musik). Lovely island with lovely people. I´ll be back soon again I hope!

Kommentarer
Postat av: Hunni

Uuuu... läskigt med mjukisbjörnen. Men ganska rart.
Och ja, det ser ut som en gigantisk kondom.
Stor poster! 5 ggr så stor som du!

2007-09-20 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0