Gööööteborg igen på torsdag, Monkifest

Det var ju inte så länge sen vi var i Gbg och spelade på Weekday-festen. (och sen The Eye och Gloryboat, spelar ju nästan mer i Götet än vad vi gör i Sthlm.. näää men nästan..) Vi spelade skiten ur dom sist och nu vill dom ha mer, som det ska vara! :) Eftersom Monki är lillasyster till Weekday så såg de sin chans att få ner oss till Göteborg igen och vi kommer så gäärna!!! Weekdayfesten var verkligen jätteroligt, hoppas Monki-festen blir minst lika rolig!

Här är inbjudan:

image265

Sorry för att jag strök över osningen men jag vette tusan hur privat festen är... jag vill ju gärna att ALLA som läser den här bloggen pilgrimsvandrar ner till Gbg (om man inte redan bor där..) för att dansa till oss på torsdag! men, men nu e det ju inte min fest..
Men om ni kanske postar en liten kommentar här om ni vill gå men inte fått ngn inbjudan så ska jag se vad vi kan göra, liten lista bör vi nog kunna ordna.

Eee du gooo älle? (*övar på göteborgskan*)

//La Fleur

+++

On thursday it´s time for us to bring the records to Gothenburg, again! Nice to be back!
If you have some nice typical Gothenburg expressions, except "feeeeskekööörka", for me to learn before thursday, please let me know!

Kommentarer
Postat av: Anonym

.......och snart en wd spelning till hoppas jag...då i sthlm city....fram med vasselin för då blire halt....lika bra o boka buisness class fr berlin nu medesamma.... ;)

2007-09-25 @ 00:27:30
Postat av: La Fleur

Hehehe :)
Det hoppas jag också :p
*börjar boka resa*

2007-09-25 @ 01:55:10
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0