Housewives home i Berlin

Lägenhetsletandet fortsatte.. och helt plötsligt kläcker Björn ut sig att "du kanske kan låna min lägenhet, jag ska ju till Australien oktober till januari.... eeeehhhhh: jaaaaaaaaaaaaa!

Så måndag kvällen åker vi hem till Björn i Kreutzberg och kollar på hans lägga. Stor och fin. Och eftersom Adelien nu bestämt sig för att haka en månad till Berlin så blir det perfekt för två personer, och när jag kommer bo själv resten av månaderna e det skönt med lite space. Och sovplatser till alla som börjar planera att hälsa på mig i Berlin hehe... 57 kvm iaf. Stort kök, stort vardagsrum och stort sovrum :) Stooort helt enkelt!

image206

Efter vi kollat på lägenheten gick vi till en restaurang på hörnet och käkade, ehh ja vad var det nu det hette.. jag e så kass på o komma ihåg namn på saker/personer. ja iaf, ni ser ju på bilden, väldigt mumsigt!

Så home sweet housewives home kommer from oktober vara i en sjukt fräsch paradvåning i Kreutzberg, määäktigt!

/La Fleur aka Blümchen

+++
Housewives found a nice home in Kreutzberg, actually it´s Björns apartment which we gonna rent for a couple of months! Awesome!

Kommentarer
Postat av: Unni

Gud va grymt Sanna! Jag måste boka in en helg! Ska vi säga november?

2007-09-13 @ 09:36:18
Postat av: La Fleur

jaaa ryssi! november blir grymt!
vilken helg?
eller så kommer du med mig till berlin 2 dec efter att jag spelat i Lund den 1a? flyger fr khamn då nämligen!
puss

2007-09-13 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0