Monkibutiksfest i Kompassen, Göteborg, 27 september, 2007

Tyvärr har vi inte så roliga bilder från den roliga festen! Så jag klistrar in en av de få tråkiga istället:

image272

Det var iaf en grym annorlunda butiksinvigning de hade! Kl 20.30 ca så öppnade de upp en dörr till garaget där vi spelade. Så en butiksinvigning med nattklubbskänsla, grymt!
Enda lite keffa var killen som hade hand om ljud och ljus. Han var snäll, trevlig och hjälpsam, men det var lite skumt att han filmade hela kvällen och då menar jag heeela kvällen! Vad liksom?! Först tänkte jag att det kanske var till typ hans hemsida eller nåt, typ kolla vilka roliga fester det kan bli med mitt ljud & ljus. Men det kändes inte så, men vad vet jag...

Dom här två killarna fick följa med mig hem i skivväskan efter festen iaf! Dom hängde på väggen ni ser på fotot ovan.
Hoppas dom var give aways, annars har jag STULIT dom från Monki... Flåt isåfall, let me know, ska jag genast lämna igen!

image271

Denna gången sov vi också hemma hos Fredrik aka DJ NibC, men observera vi sov HEMMA HOS Fredrik, inte på bänken och inte i trappuppgången, ljuvligt! ;) Och han var världens bästa värd! Tack Fredrik!

xOx/ Blomman

+++
Gotheburg again! This time we played at the cool store Monkis opening party!

Kommentarer
Postat av: ghaz

haha, dom där var nog inte give aways men äsch då!
vad skönt att ni slapp sova på parkbänken den här gången, haha jävla dövskalle han är alltså.

2007-09-28 @ 18:46:51
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se
Postat av: F

det var så lite! kul o hänga.. känns som ni har några ggr till godo efter förra gången.. lycka till med klubben ikväll! får försöka komma nästa gång.

2007-09-28 @ 19:40:14
URL: http://www.myspace.com/nibc
Postat av: La Fleur

ghaz - jag blev så nojjig nu så jag mailade weekday/monki-peter o fråga om gose-monkisarna o d va lugnt, puh! jag som aldrig har snattat i hela mitt liv hehe...
F- du MÅSTE komma nästa gång, trodde du du hade ngt val elle? ;)

2007-09-28 @ 21:18:05
Postat av: Adeline S.

ja effie vi vill ha dig där då!!! och ja, jag hade tagit med mig medlingsoutfiten till gbg den här gången så att jag kunde rycka in ifall det skulle behövts. för neeee, jag tänkte inte sova på bänken igen. ;)

2007-09-30 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0