MTV - New Sounds of Europe, Berns, 20 september 2007

Jaa, vad ska man säga! Väldigt trevlig tillställning till att börja med iallafall. Uppe på vipen kunde man äta sushi och råbiffsnittar, som myspaceSahar valde bort av naturliga själ, nämligen att det var typ 26 grader där inne och alla svettades gärnet, och det är kanske inte dom alldeles rätta omständigheterna för sån mat. Sen började Salem Al Fakir och dom andra två som jag inte kommer ihåg vilka det var spela därnere och det var också en del babbel som jag inte heller kommer ihåg. Guldfiskminne nummer 1 är jag nuförtiden, har haft alldeles för stressigt senaste månaderna.

image258

Såhär såg det ut från vårt normalaste livsperspektiv, dj-båset.


image257

Här var dom som värmde lite innan vi gick på, Kalle & Micke från O-baren. Hyvens grabbar! Bakom djbåset hade jag hällt ut en hel påse jordnötsringar, som vi här försöker parera som bäst, och det var inte för att försöka återskapa känslan av Grancans sanddynor utan för att att jag var så himla hungrig och inte hade hunnit äta nån sushi, halvstressad som vanligt.

Vi fick faktiskt sluta tidigare den här kvällen efter att ha spelat våra allra bästa svävlåtar, det var Levi'sfest på 2351 som vi snabbt drog ner till. Ibland är det ändå härligt att va anställd!

kramkram/Adeline

Kommentarer
Postat av: La Fleur

Kalle och Micke, vem av dom är du på bilden? hehehe
puss!

2007-09-22 @ 14:15:49
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Adeline S.

hehe, jaaa du! vi tar det sen ;)

2007-09-24 @ 01:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0