Corona, Umeå, 19 April, 2008

Alltid kul att åka upp till Umeå. Tror jag och Andreas/Redsledge (på bilden nedan) kom fram till att det var 5e gången jag var där uppe och spelade, men första gången i Housewives form. Vi käkade jättegod middag på Teatercafét som ligger mitt emot hotellet vi bodde på och därefter drog vi iväg till Corona.

image641

Lite bilder från kvällen:

image637

image638

image639

image640

Klubben Corona var ett stort relativt nytt ställe, öppnades i höstas. Rymmer ca 1500 pers. Kändes på riktigt för ovanlighetens skull, grymt ljud, ljus och dj setup!

Nu är jag back i Berlin. Sov ända till kl 12.30 imorse, sen promenad i solen i två timmar, kände mig som en ny människa efteråt. Jag var helt otroligt glömsk i helgen, tror det berodde på att jag sov lite för lite.. inte bra. Ska leva renlighetsliv i Berlin nu. Försöka iallafall haha.

Kram,
La Fleur

Kommentarer
Postat av: Unni

Lycka till med renlevnadslivet. haha

Fixar du upp mig på listan till festivalborg? Mig plus några andra? DU lääär ju fixa! :)

2008-04-22 @ 12:36:29
Postat av: La Fleur

Såklart Unni! Biljett är fixad, jag har en till dig och en till Helena-fenan. Och så får jag kanske någon/några till. :)

2008-04-22 @ 18:27:48
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0