Hemmastudio

En enda röra... På bordet där jag har min egentliga setup med monitorer osv är just nu fullt med kvitton. Så det började med att jag först bara satt i andra rummet i lägenheten i Logic med hörlurar på. Sen så hämtade jag klaviaturet för jag ville klinka lite, därefter kom jag på en grej jag ville sjunga in så då hämtade jag micken också. Plus en kopp te och några ostmackor. Inte bra och äta bland teknikprylar, jag vet ju att jag skulle gråta ihjäl mig om jag råkade spilla ut tekoppen över mitt kära Duet ljudkort! 

image624

Det är iallafalla såhär det ska kännas när man bara vill fortsätta och fortsätta, det är då det är som roligast! Tyvärr måste jag sluta nu, eftersom jag ska ut på nattäventyr med Lollo igen. Vi kör en favorit i repris, det var ju så trevligt igår! Skriver mer om det imorgon btw.

Letar förresten fortfarande studio i Kreuzberg, finns ju en hel del i Prenzlauerberg.. men åååhhh jag vill ha en i Xberg! Ge mig nuuuu! Alla tips mottages tacksamt!

Later!
La Fleur





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0