Mini festivalborg på Backstage i Örebro!

Imorgon flyger jag till Svedala igen. Det känns som det var alldeles för nyligen jag var där men nu ska jag till min kära mor och far som bor i Örebro. Min syster kommer också att vara i Örat, mysigt! Brollorna mina firar på annat håll. En annan lika stor anledning till att jag kommer befinna mig i Örebro unde Valborg är att jag skulle spela på Festivalborg tillsammans med Adam Tensta, Veronica Maggio, Hästpojken mfl. Men igår blev det inställt, pga av för få förköp. Så jäkla typiskt Örebro, folk gnäller för att det aldrig händer ngt och när det väl gör det så är det ingen som orkar typ. Markus och Alex ska iaf ha en stor eloge för allt de jobb de gjort med Festivalborg! Well, iallafall så tog Mikael som jobbar på Backstage i Örebro tag i spillrorna och bokade mig och Hästpojken dit istället.

image652

Bra. Så alla kära Örebroare som vet att musik handlar mer än om det som spelas på radio 24/7 kom till Backstage imorgon och upplev, lyssna och dansa!

/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0