Morgonstund

har guld i mun! Klockan är 09 och det känns som jag är uppe i ottan. Jag hade ställt kl på 10 men Adeline den hurtbullen på 8.30. Så hennes alarm har ljudit sen dess eftersom hon har snoozat klockan kanske 5 ggr... och hon ligger såklart fortfarande och sover hehe.  Men vi  satt uppe och jobbade till kl sent igår så det är inte så konstigt att det är svårvaknat idag. Men vi ska på möte kl 11 och sen kl 14 så innan och emellan  ska vi helst hinna  få massa andra saker gjorda. Ska väcka Adeline nu. Ointressant morgoninlägg kanske men min hjärna har inte riktigt vaknat den heller.

GOD morgon!
/Blomman

Kommentarer
Postat av: Unni

Ja det där var väldigt förvirrande alltså.. God morgon!

2008-04-15 @ 11:44:19
Postat av: Gabbe

Hej hej flickor. Hoppas allt är fint.

Jag är ute efter tracklisten till put on your danceshoes mixen! Väldigt bra mix förövrigt... letat o letat men hittar den ingenstans. skulle nån av er kunna återkoma med den, eller vart jag kan få tag på den? hade uppskattats enormt!

Gabbe

2008-04-16 @ 22:53:38
Postat av: La Fleur

Hej Gabbe!

Va kul att du gillar mixen!
Maila oss (du hittar mailadress på vår hemsida www.housewives.se) så kan vi skicka dig playlisten!

Bästa,
LaFleur
/Housewives

2008-04-16 @ 23:11:29
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0