Solen skiner idag igen!

Det var bra igår! Först så dracks det ett glas vin hemma med Lollo, som inte följde med ut. Men vid U-Schlesisches Tor så mötte vi upp AnnaMaria, henens kille Anders och en tjej som heter Jessica och promenixade därifrån till Spindler & Klatt. Jag har ju inte varit där förut, men det ligger på Köpenicker Str 19 så jag vet ju att jag måste ha passerat det ett antal gånger, men alltså inte sett det. Helt plötsligt var vi på nr 20, gick tillbaka, det fanns bara nr 16-17 utmärkt. Efter lite letande hittar vi en skylt som säger att det ligger 80 m (eller 80 km som AnnaMaria först sa:) åt andra hållet. Så ser jag den enorma backdroppen som hänger på tegelväggen. Som jag tidigare trott varit en sexistisk tysk reklam för alkohol haha, men icke, det är en bild som gör reklam för stället, spännande... För er som inte sett bilden så är det ett par läckra spiror och en fast rumpa i ett par minimala guldtrosor och sen ser man en hand som håller i ett vinglas. Well, well, vi traskade in. Stället är fint, det ligger precis vid vattnet och på sommaren kan jag tänka mig att ligga ute på en av de enorma sängarna och sippa på en drink.

image645

Thien och Johnjon gjorde ett väldigt bra set innan Matthias gick på. Vi sittdansade i sängarna och sippade vin. Trevlig kväll, blev inte så sent, gick hem vid halv två. Idag har Madonna sin releasefest där...

Nu ska jag fixa lite med min bokföring, spännande va? :) Jag måste erkänna jag tycker det är lite roligt faktiskt.
Sen promenera i solen igen, det är fasiken sommar i Berlin nu! Därefter musika lite på eftermiddagen. Ha en härlig dag i Berlin helt enkelt!

xox
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0