Uppsala imorgon

Imorgon ska jag åka till Uppsala. Jag ska hälsa på min rara coola 93-åriga mormor och beställa en examensring - jag tog ju min magisterexamen i farmaci 2004 vid Uppsala Universitet! Och har sedan dess tänkt att göra en farm.mag-ring, kanske kommer jag inte använda den supermycket just nu, men den är väldigt fin plus att när det nu känns som jag kommer längre och längre ifrån farmacibiten (har varit tjänstledig drygt ett år!) så känns det iallafall kul att ha den som minne.. eehhh eller nåt. Jag är ju fortfarande farmaceut och när jag tröttnar (?) på musikandet så kan jag ju alltid slänga på mig vita rocken och kränga knark. Tror det skulle vara en väldigt luckrativ marknad i Berlin hehe! Nu jobbade jag ju iofs inte på apotek när jag blev klar med min examen. Min senaste titel var "Kundvårdsansvarig för Avtalskunder inom Affärsområde Avtal" hm, nej jag orkar inte förklara mer.. tar det en annan gång. Blir lite sentimental, saknar ju farmaci-biten! Bara att just nu hinner jag inte med båda grejerna. Ok, Nog om det!

Iallafall, jag åker inte bara till Uppsala för att fixa ring och hänga med mormor. Fast det kunde jag ju ha gjort. Jag ska spela på klubben We Love House på Åbar på kvällen. Tänkte att efter jag vart där ska de byta namn till We Love Techno muahahaha. Närå, jag ska inte gå på för hårt, det är ju ett mindre ställe, men en bar egentligen. Ska bli jättekul vilket som.

image634

Visst ser jag lite ond ut på bilden? Men det är jag ju inte. Jag är så snäll så snääääll. Komsi komsi.
Känner mig lite snurrig, kanske har andats in lite för mkt väteperoxid eller nåt hos frisören. Jag är nyklippt serni!

Nu ska jag städa och Housewifa lite innan Adeline kommer hem. Hahaha, det låter verkligen som om vi är gifta. Men det är vi ju iofs med samma House(band) moahahha, dödligt kul. Inte.

Over and out!

Puss på er!
La Fleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0