Helgen

Det var en trevlig helg. Jag har nog iförsig inte riktigt repat mig efter semestern tror jag, känner mig mest halvpepp på allt hela tiden.

Fredagen var rolig, mkt bra avslutning på Fredsgatan. Dessutom alltid kul när man får lite livefeedback på P3 Dans. Det var alltså sista gången för sommaren och vi har precis bestämt vart vi ska vara i höst! Återkommer om det snart. Om vi får spela tvspel där en viss kväll först förstås, annars kanske vi skiter i det. Hehe.

Lördagen var också bra förutom att det regnade. Jag spelade alltså på Trädgården och min gäst för kvällen var Leo från Lo-fi-fnk. Det var intressant, jag tror han fick utmana sig själv rätt ordentligt, han verkade nämligen rätt skrämd emmellanåt. Ja, eftersom han inte har spelat så mycket förut alltså. Regnade gjorde det också så många höll sig nog hemma tyvärr.

Helgens bästa strapats var iaf när jag och Flurry köpte en drink med ett klistermärke. Vi skulle beställa, nere i Berns källaren, och allt jag hade var ett HW-klistermärke. Men eftersom bartendern uppenbarligen gillade oss sen i våras så blev han gladare för klistermärket än nån bartender någonsin blivit av pengar jag givit dom.
Så kan vi då tolka detta som att våra klistermärken har ökat i värde och är värda typ mer än en drink, kanske uppemot en tusen spänn styck?

Jaaaaa, det kan vi! Dom är sällsynta numera också, finns inte så många kvar.

//AS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0