Örebrohäng

Jag kom till örebro i måndags efter en rätt intensiv helg i djandets tecken. Först var det ju vår F12 avslutning, därefter Sunset Vibes i Strömstad på lördagen. Det var en intressant tillställning. Fred Falke som skulle köra live och som jag var mest intresserad av att höra ställde in sitt live set.. well, låång historia, men det största problemet var nog att festivalen inte hade någon bra ansvarig person som tog hand om alla artister och som kunde se till att de hade det bra. Well, well, annars var det bra, mycket norrmän....

Söndagsmorgon skulle vi och spela på Secret island festival men eftersom killen som håller i festen inte hörde av sig om vart vi skulle åka med bilen och bli upphämtade med båt så blev det inte av.. kanske lika bra det, jag var rätt trött och sliten ändå..

Så  jag och Fredrik bilade till Göteborg där vi hade avslutning på vår klubb Scahtzi! Bra kväll, men pga av orkanvarningar och halvkasst väder så var det inte proppfullt på M2, men trevligt!



Nu har jag varit i Örebro och vilat upp mig, men försökt jobba så mycket jag kunnat också, svår kombo måste jag säga. Nästa vecka är ganska fullspäckad med spelningar på modevisningar, inspelning av nytt P3 Dans program och annat Housewives göra. Imorgon kör jag och Adeline i Dieselbutiken, de ska ha en lounge där i samband med GO´08 festen! Jag kommer spela en timma också i Sturegallerian mellan 23-00, sen springer jag bort till Diesel och Adeline och jag spelar ihop till kl 02. Om nu Diesel får sitt tillstånd, suck för Sthlms stad säger jag bara.. Men jag hoppas det blir en hejdundrande fest 08-08-08 för alla 08:or weeheee.. ehh.. eller nåt :-)

Kram!
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0