2:35.1

Åh peppad inför fredag! Då är det premiär för Housewives nya residens på 2:35.1 på Berns. Det är redan typ 1100 personer inbjudna på fb, ojoj det är typ sååå många. Sen är ju alltid hälften utomlands o så men ändå, så många människor! Tror det kommer bli riktigt kul iaf, jag har en kompis som vill låna ut nåt stort pistolhalband till mig, kan ju kanske förhöja stämningen ytterligare tom.

Men jag skulle nog råda att inte komma den vanliga Bernstiden, då lär det nog lätt va fullt för längesen. Lite lagom typ 23.15 tycker jag ni ska komma! Om allt går vägen kan ni då dessutom börja med att sitta i sofforna och insupa våra mkt underbara visuals. Och kanske även mitt pistolhalsband.

Ses på fredag om inte förr.

/Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0