Afro Semla

Idag har jag ätit två semlor, en för Sanna och en för mig! Det finns ju inga i Tyskland, så jag va tvungen.


image550

En annan lite hemskare nyhet är att Afro Expressen inte finns kvar på mitt gym. Det var afro dans i sitt bästa slag, och är man känslomässigt lagd som jag ja då är det riktigt befriande. Men nu finns den ju inte kvar! Istället Booty Express, som iförsig låter ganska ok... Ska iaf träna nästan varje dag den här veckan. Bra för stressen läste jag. Annat bra tips är att tänka på andningen, andas från magen och lungt och sansat. Även bra att prata långsamt och inte gå för snabbt. Det försökte jag mig på idag och det va riktigt svårt det. Men det har väl sina orsaker så att säga...

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0