Busy in Rio...

Oj, nu har det gatt manga dagar sen jag bloggade. Det beror dock pa att jag har haft mycket for mig; som att hanga pa stranden, smorja in mig med solkram, nastan foratit mig pa Koni-sushi, druckit valdigt mycket coco, badat, fatt manga kallsupar i de stora vagorna, hangt med brorsan, varit och kollat pa forbollsmatch mellan Flamingo och ett lag som jag inte kommer ihag namnet pa men de heter typ samma sak (avslojade precis hur intresserad jag ar av fotboll), fatt skoskav av flipflopsen, promenerat langs stranden, suttit under parasoll, last manga bocker och andra mer eller mindre betydelsefulla saker. I Stockholm hander det grejer medans jag ar borta, Housewives nominerade i klubbkategorin, jag i dj-kategorin pa SMC, vara fina pasar, pins och klistermarken till forsaljning pa Maillot, och mer eller mindre hemliga andra grejer pa g, harligt! Kanns anda skont att vara i Rio och forsoka tagga ner lite. Idag ska jag och Fredrik upp och hanga med Cristo Redentor, statyn som ar gjord av 1000 kg, eeehhhh 1000 ton ;) svensk cement, harligt att kunna vara lite nationalistisk; svensk cement, det ar grejer det!

Ja annars saknar jag varken Stockholm eller Berlin sarskilt mycket, fattar att min kara bror Isak bestamde sig for att stanna har efter nagra manaders kite-surfande pa stranderna. Men jag saknar saklart er! Ser fram emot att komma till Sthlm och Housewives-premiarspela pa Berns 2:35:1 den 22a februari!

Tudo bem!
/La Fleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0