Dj Mehdi & Justice i stan (igår)

När jag kom ut från radion vid Debaser Medis så ringlade sig kön till Justicekonserten lång redan kl 18. Dj Mehdi är ju med som no 1 dj typ. Han skrev till mig och Adeline att han skulle spela på Neu igår så ville iaf gå förbi och säja hej. Under hälsandet så undrade han om jag varit på Justicekonserten och jag ba näää typ hade ingen biljett bla bla. I could have put you on the list of course, why didn´t you tell meeee! skrek han i mitt öra. Well, to late, synd. Var det någon som var där och så den? Kan man få en liten rescension av vad man missade kanske?

image548

Mehdi pumpade på bra, det var väldigt mkt folk på Neu tidigt för en gångs skull. Men det var så sjukt varmt där inne så jag gick tillbaka till Berns efter en stund. Sen gick jag iofs tillbaka till Neu igen en halvtimma senare hehe.

Nu mååååste jag verkligen ta en taxi iväg till Münchenbryggeriet!!!!
/LF

Kommentarer
Postat av: Kaine

Justice were killing it! They were impressive. When they dropped Chemical Bros i thought Soulwax had entered the building.

Mehdi - warm up - job well done.

Medis was full, for a change.

2008-02-03 @ 11:51:15
URL: http://stereoscented.blogspot.com
Postat av: Tore

Justice var helt sanslöst bra! Bland det mäktigaste jag någonsin varit med om. SÅ bra var det :)

2008-02-05 @ 14:44:52
URL: http://www.myspace.com/torejarlo
Postat av: La Fleur

Näää sluta nu och läskas! Ok, next time I have the oppertunity I will go!!! Maybe in Berlin next? :)

2008-02-05 @ 18:50:35
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0