Endless mega house

På lördag har Messy Days & Endless Nights visning av sina kläder på Storan i Göteborg. Det är förstås Housewives som har fixat musiken! Och det är förstås samma märke som gjort våra fina och praktiska påsar:

image555

+

image556

= sant.

Dessa kommer snart att finnas till försäljning, men i väldigt limiterad edition. Lämnar in dem i veckan så återkommer om när allt finns uppe på nätet... Spännande. Under tiden så får ni gärna gå på deras visning som de har i samarbete med Puzzle Club.

/Adeline S.

Kommentarer
Postat av: Björnen

Ååhhh så bra, nu kan mami få en också. Hon var sååå avundssjuk :)

2008-02-13 @ 16:44:30
URL: http://ärdetfredag.nu
Postat av: Adeline S.

Yes, now's the time! :)

2008-02-14 @ 10:35:25
Postat av: Unni

Jag har min påse med mig typ HELA TIDEN.

Messy Days and Endless Nights show var asbra. De har gjort så sjukt fina saker. Jag vill ha ALLT!

2008-02-18 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0