Internettv

Alldeles nyss så intervjuades jag av en kille som heter August. Det ska vara med på My Space TV i något program, jag tror det var Almost TV, lite längre fram. Bra koll jag har.
Vi pratade lite om Berlin, Housewives, klubbande och musik.

Tv på internet är ju det nya! Eller..? Jag kanske är sen. Jag var med med på ett litet hörn för ett tag sen (med mitt namn haha!) när det var ett reportage om bla Stylein i Göteborg. Eftersom jag har spelat musiken på hennes visningar de två eller om det är tre senaste gångerna så frågade de mig om låtar att ha till programmet. Se nedan.
AlmostTV - FashionSweden



Sen har en kille som heter Robert mailat/Facebookat mig om hans program som heter Electronic Wonderland. Det är ett återkommande show om elektronisk musik. Jag har ännu inte haft tid att kolla in det så vi kan väl gemensamnt klicka på länken här och kolla in det senaste avsnittet!

Poppa popcorn så kör vi!
/La Fleur

Kommentarer
Postat av: La Fleur

Jag får inte till länken suck.. det funkade först men inte nu.. men klicka på Almost-TV länken så kan ni se the movie.

2008-02-09 @ 09:31:54
URL: http://www.housewives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0