Mega Music Bash på Münchenbryggeriet, 2 februari, 2008

Det va roligt i lördags! Carro fickdessvärre jobbiga förhinder och kunde inte vara med men jag och Alex hade skoj som ni ser på bilden.

image551

Vårt golv var ju inte smockfullt.. men ändå rätt okej mestadels av tiden. Kan ju påminna sig om att det var en urbanfest och de som dansade på vårt golv kanske bara ville ha lite mer svängrum eller hade fått kramp efter att skakat på asset för länge, vad vet jag. Bra uppstyrt av Pablo eller El Bravo som han också kallar sig var det vilket som!

Det var rätt blandade åldrar på festen... när man tog ett varv på det stora dasngolvet där det spelades salsarytmer så blev man infångad och blev erbjuden en svängom. Jag ljög och sa att jag inte kunde dansa salsa. Det var iofs inget de tog någon hänsyn till: då är det dags att du lär dig! sas det och skakades på höfterna. Har dansat salsa ett par terminer men det var nästan fyra år sen nu och jag känner mig för ringrostig (läs feg) för att låta mig styras på dansgolvet. Skulle gärna vilja dansa lite allt möjligt igen. Med eller utan partner. Fast pardans är härligt!

/LF

Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Tyckte det var dig jag såg knatandes runt. Eller, du gick förbi mig. (Var alldeles för involverad i en dance move när jag såg dig så det gick inte att avbryta för att säga hej :P)

Och ja, jag var mest på ditt golv :P

2008-02-05 @ 21:43:14
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: La Fleur

Låter som du gjorde avancerade moves på rätt dansgolv härligt! :)

2008-02-07 @ 20:35:00
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Unni

Haha. Skönt att du säger att det är underbart med pardans.

Din gamla tant! :)

Puss

2008-02-18 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0