Öööörebro imorgon igen!

Ja då vare dags igen!

image568

Imorgon, lördag, spelar jag återigen i min kära hemstad Örebro. Hörde att jag får "konkurrens" från Stockholm, en tjej som heter Sara Vargas och DJ Qute spelar också i stan. Sara.. hm, inga kommentarer.. DJ Qute däremot är en riktig sötnos som kan sitt skivspelande! Men jag tycker såklart ni ska komma och lyssna på mig på Loungen på Wobbler hehe! Låt inte ordet Loungen förvilla er, det kommer bli mycket vildare än vad det låter. Jag förväntar mig dans på bord och bardisk när golvet blir för trångt!

Men innan imorgon är det dags för Housewives nypremiär i källaren på Berns 2:35:1. Det kommer bli mörkt, trångt, svettigt och härligt!

/La Fleur



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe.. från hennes bio:
"Music & dance: James Blunt is a hero and Shakira is fantastic! Marion Raven - so good! I just love the way Michael Jackson dances and his music as well. I like listen to Hip Hop and R&B. Dolly Parton write and sings her songs with so much love and feeling.
The voice of Bryan Adams. Loves Bob Marley and Nirvana. Britney rocks! Lene Marlin, Dilba, the list could go on forever..."

2008-02-23 @ 08:39:17
Postat av: La Fleur

Du förstår ;) då ses vi på Wobbler då! :D

2008-02-23 @ 12:09:55
URL: http://www.housewives.blogg.se
Postat av: Adeline S.

hehe. shakira e grym!!

2008-02-23 @ 19:31:53
Postat av: Mathias

Tja!

Ville bara tacka för en superbra spelning i Örebro i helgen! Första gången jag hört riktigt bra dansmusik här sedan jag flyttade hit i höstas. Ska du spela nått mer framöver eller finns det andra djs/gigs som du kan tipsa om?

Mvh Mathias

2008-02-25 @ 15:16:07
Postat av: B

Först tyckte jag det lät lite väl elakt om henne men :O Stooora målalådan hade hon hittat osså.

Snygg(are) flyer!

2008-02-26 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0