Cool dj lär tung murvel dj:a!

Det var rubriken på mailet från Fredrik Virtanen. Den coola dj:n skulle varit jag och murveln, Janne Josefsson. Haha. Om jag inte varit i Berlin så hade ni sett mig på Studio Belinda på TV 8 på måndag.

image523

Måste nog vara en av de mest udda och roligaste förfrågan jag fått i dj-sammanhang hittills.. Well, well, hade kunnat vara ett spännande uppdrag, jag kanske tom hade gillat Janne som dj-partner så mycket att jag bytt ut honom mot Adeline? Han hade ju kunnat vara under cover och göra spännande research om skumma affärer i krogbranschen medans jag djade. Vilket vinnande koncept!


/La Fleur

Kommentarer
Postat av: Adeline S.

Woho, dom frågade mig också! Fast det var ett tag sen... O ja är ju inte där. Hm, men jag passade det vidare till ya know. puss

2008-01-25 @ 00:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0