Empanadas!

Har vart utan internet några jobbiga dagar i Uruguay nu. Men det var ju egentligen inte jobbigt alls annars. För det var så himlarns grymt faktiskt! Jag hängde mest i Piriapolis, men om nån vill ha ett tips så är det lätt La Barra. Gud, vilket underbart ställe, lite som Palermo Soho i Bs As fast 1000 ggr bättre, å då är ju ändå Soho jävligt bra liksom. Men i La Barra finns det ju strand o hav så det är ju inte riktigt jämförbart liksom... Där vill jag ha ett sommarhus! Vi får jobba på så kanske vi har råd med ett HWresort eller så där nästa år. Eller så blir det i nåt av dom andra företagen hehe.

Här är min delikata empanadamiddag!

image534

Med grönsaker är dom godaste, på andra plats tonfisk. Fast jag vet inte om det finns egentligen eller om jag bara drömt det, fattade inte riktigt vad han menade... hm

image535


En mataffär som heter Disco i Punta del Este! Näst genialiska namnet snäppet efter Mega House affären som ligger här i krokarna. Slår vad om att dom bara säljer stora papperdsockor av de där konstiga utklädda damerna.


image537

Och en härlig solnedgång i Punta del Este!

Hasta luego, hay que ser una mujer de la familia!

ciao/A

Kommentarer
Postat av: BetteMalone32

Your academic career is not a thing you can play with! Thus, you should treat it in a serious way. Famous custom writing organization is the best place to buy <a href="http://www.essaysexperts.com/essays-online.html">essays online</a> and save your career.

2012-03-29 @ 10:23:55
URL: http://www.essaysexperts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0