Hyresgästföreningens rum, Nöjesguidenfesten, Göteborg, 11 januari, 2008

HEj o hå vilken fin fest det var! Vårt rum var extra maxat och till skillnad från festen i Malmö så var vi smarta nog att ta lite kort! Här kan ni se min NY-reppning plus nya bob:

image505

Vi började spela runt 9 när prisutdelningen var klar. Jag är inte så hemskt kultiverad av mig så jag kände inte till någon som vann, ja förutom i musik då vilket var Jonas Game. Sen så höll jag dock med om Gustav Gs parallell mellan mimgubben och Tommie X vilket var hemskt kul. Om ni är på den i NG-festen Sthlm kommer ni säkert förstå hehehe.


image506

Här är lite härligt dansanta människor.


image507

Här var Housewiveshemmet! Vi har samarbetat med Bittra Britta som snart öppnar möbelaffär i Gbg också. Det är alltså Bittra Brittas Hanna och Jessica som gjort all dekor inför dom två nöjesguidenfesterna, helt suveränt faktiskt. Det som inte syns ovan var fina kakfat av smälta vinyskivor plus alla banderoller och typ sjukt stora skärmar med våra visuals (av Axel Brechensbauer på NoPicnic).

image509

Här är Krazy Fiesta-Johan! Han spelade från 3 när vi va lagom trötta efter 6 h typ. En liten paus hade vi bara när Boat Club spelade, men det var inte så mycket paus egentligen för jag och Furry gick upp til Bagheerarummet och dansade som #?*"# när Kärleksjohan spelade Känn ingen sorg för mig Göteborg. Ohhhh, det va så länge sen jag fick höra den och åh vilken bra mix det var! Ingen REmix alltså.


image513

Och med detta fina omslag till skiva så tänkte jag här avsluta mitt inlägg för denna gång! Ryktet går att vissa vill ha oss på NG i Sthlm med. Får väl se om dom tänker sig betala min hembiljett tidigare från Argentina isåfall. Men det vore ju grymt!

Kram/A

Kommentarer
Postat av: MyrnaHarrison32

Every university student would like to get assurances that the research paper they buy from the <a href="http://www.qualityessay.com/buy-term-papers.html">buy term papers</a> service are of good quality. Moreover, it's essential suff.

2012-02-29 @ 11:28:22
URL: http://www.qualityessay.com
Postat av: Professional Custom Writing Services

Education seems to be important for all students. However, some of students do not master good writing skills. It is not an issue to worry about. It can be real to order Writing Essays (primeessays.com) services.

2012-06-23 @ 03:28:38
URL: http://www.primeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0