Tidsfördriv på natten

Jag har inte lyckats få någon normal dygnsrytm sen... NY? Hm, det spelar nog in att jag varit gräsligt förkyld de senaste dagarna och hostat mig igenom nätterna och typ sovit nada också. Men idag lyckades jag iaf somna kl 23 (!) ca men vaknade hungrig och pigg kl 03 och kunde absolut inte somna om så jag tänkte skriva ett litet blogg-inlägg för att fördriva tiden..

Bor i en ny lägenhet nu vid Engeldamm, ca tio minuters promenad från lägenheten jag bodde i tidigare. Björn, som jag hyrt av, kommer tillbaks från sig tour i Australein nu i Januari så jag var tvungen att flytta. Annars hade jag gärna stannat i hans lägenhet. Okej att det kanske inte var den fräschaste med snyggaste inredningen men den ligger så perfekt!!! Vet dock inte hur länge jag kommer att bo i denna lägenheten heller så det letas efter en ny from ca 1 feb.. Om ngn vet någon som vill hyra ut, let me know!

Inte långt från hemma ligger en jättestor fin Kaiserbutik. Handlade massa mat och en hel del onyttigheter där igår. Jag vara bara tvungen att köpa chokladaksen nedan:

image515

Awwwww, va söööööta. Heheh, jag är galen i katter. Känns lite freaky och köpa en chokladaks bara därför, men men, förhoppningsvis är ju chokladen god också och smakar inte kattpiss.

Internet i denna nya lägga är sjukt segt, det har inte ens gått att komma in på blogg.se-sidan.. men nu gick det bättre, antar att det är för att det bara är jag vaken såhär dags och surfar ensam på linan. Den delas nämligen.

Nu är Adeline, ni vet hon som jag spelar med som också ska skriva på den här bloggen egentligen ;), på väg till Uruguay! Till soooolen! Jag är lite avis. Håller i detta nu också på att leta en resa till Rio! Min ena bror bor där och jag har planerat att åka och hälsa på honom i ca två år nu.. och just nu när jag skulle till att åka är han på kurs i NORGE! Whut, liksom. Jaja, han kommer hem i Början av feb så kanske åker jag dit då också, men biljetterna är så mycket dyrare då eftersom det är samtidigt som Karnevalen.. well see about that trip.

Börjar känna mig lite tröttare nu... NOT!
Ska äta lite kattchoklad och sockerchocka mig så at jag kan somna när blodsockendippen kommer sen hehhe.

Godnatt!
LF

Kommentarer
Postat av: Je suis une bra parti

TACK sweet
...än är inget påskrivet så jag är fortfarande lite nervig för att det inte ska gå i lås men det känns rätt bra idag...JAG VILL JOBBA nununu:)!

Lätt en catch up: fika eller vin?
jag trodde du skulle vara borta hela januari? Bor du i den där lägenheten 10 min från närmsta u-bahn? eller hittade du någon annan?

kram!

2008-01-17 @ 14:53:12
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: TommieFreeman21

If students not sure what to opt for, book reports or just <a href="http://www.manyessays.com">United States essay paper</a>, they have to ask you, just because you do really know the proper way to do the hot idea.

2012-08-06 @ 16:36:12
URL: http://manyessays.com
Postat av: dissertation service

I opine, research paper writing service do the great release or dissertation references about this good topic, thence, all people should have dissertation service and, plausibly, that is possible to have the online custom thesis or custom essays.

2012-08-07 @ 13:50:22
URL: http://topdissertations.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0