Klarat ALLA tentor och slipper va i STHLM. Topptopp

Jag har klarat alla mina tentor, så himla underbart. Sannolikhetsteori och tidsserianalys, det svåraste man kan tänka sig typ. Den sista tentan har jag knappt fortfarande förstått vad den handlar om, eller inte alls egentligen, men man klarar det på att plugga extentor och lära sig mönster liksom. Tur då bara att han tog några gamla tal dessutom.

Blev nästan lite gråtfärdig när jag läste mejlet där det stog att jag klarat. Nu har jag nästan bara exjobbet kvar och så är allt klart sen.

Och nu är jag i Berlin och här är det jättefint väder. Det går dessutom ovanligt snabbt för oss att göra nästa program så peppen är på topp. Vi har en fin spelning i helgen och dessutom en intervju med en riktigt grym duo (än så länge hemlig) . Och min lägenhet är jättefin och jättebillig. Kunde knappast va bättre nu tror jag. Jo, några fler kläder och sjukt mkt pengar. Men det kommer nog snart det.

//Adeline S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0